Pengikut VVIP

Thursday 4 April 2013

okay,header belog aku buruk...

assalamualaikum..

buat si stalker2 belog buruk ni,anda juga sedang di stalk oleh saya..watched out!
hahaha..

entah pa-apa intro nya .

bila aku bukak belog aku sendiri,scroll dari atas ke bawah,bawah ke atas,mata aku ni terpandang sesuatu yang agak buruk..
actually tak lah buruk sangat..erm..kurang santekk di situ..

haishh..
bila aku blogwalking ke belog-belog blogger lain,jeles pulak aku tengok header mereka-mereka yang lawa-lawa tu..
untung lah reti guna photoshop..huhu
*okay,ayat jeles.

aku pun teringin jugak nak tukar header belog ni.
macam daif sangat la pulak..hahaha..
tapi...
aku bukan reti nak edit bagai..
sumpah jiwa ni tak ada seni tu..
teringin jugak nak header yang ada gambar sendiri..tempek sikit gambar aku ni kat header,design lawa-lawa,letak pelangi sikit..cheeewahhh..

kan bagus kalau ada insan yang berbaik hati nak tolong aku buat header.
bahagianya diri terasa...*sambil buat tangan ala-ala nak terbang..cehh..propa ja lebih.

okay lah geng..cek nak berlepas ke paris dah ni..
goodnite olls..

nota poyo : sebelum tido,sila gosok gigi,cuci muka,cuci kaki,ambik wudhuk,then baca doa tido okay?*okay,memang nasihat yang poyo lebih..*sengih nampak gigi besaq ^____^


No comments:

Post a Comment