Pengikut VVIP

Wednesday 3 April 2013

Aku makin dijangkiti wabak malas!

assalamualaikum..

hari ni adalah hari yang paling rajin untuk aku untuk minggu ni lah..
masuk office,terus buat report..cehh..bajet rajin..sebenarnya tak lah rajin,malas sebenarnya,tapi....
memandangkan report-report aku sedang bertimbunan bergunungan,aku pun terpaksalah merajinkan diri untuk start buat report tu tadi..alhamdulillah..report untuk 4 hari,dah siap..ada lagi lebih kurang 9 hari..huhu..

aduhai,sumpah rasa malas gila-gila..
dah tak tahu nak merapu apa dah dalam report tu...
bukan boleh buat simple-simple,kena details..ha..ini yang lemah..nak kena olah ayat sendiri..blurr sebentar.

aku sendiri tak tahu kenapa lah aku ni malas sangat sejak dua menjak ni..
nak buat report malas,nak karang cerpen malas..
ha..ini lah punca sebenar report aku bergunungan..hahaha..

ishh..parah2..

makin dibiar,makin kritikal ni..
9 report lagi sedang bertimbunan..
malas!malas!
balik rumah nanti lah buat..
kononn jer..






No comments:

Post a Comment