Pengikut VVIP

Wednesday 13 February 2013

ini saja yang mampu buat mak abah :)



assalamualaikum..

terpampang baik punya 3 benda alah ala-ala batu nisan tak bertuan ni..haha..
alhamdulillah.semua ni kurniaan dari Allah.Dan yang paling penting semua ni buat mak abah aku yang tersayang..ini yang termampu untuk aku hadiahkan buat masa sekarang.

diam tak diam,aku dah semester enam pun.Dari keluar masuk kelas,dan sekarang sedang menjalani latihan industri di POLIMAS,Jitra Kedah.

InsyaAllah,kalau semuanya okay,aku akan grad tahun ni.
semester 1,dekan.buat pertama kalinya aku dapat anugerah ni.Seronok bukan kepalang.Semester 2,alhamdulillah,dekan lagi..
dan...kedebukkkkkk...semester ke 3,result aku jatuh merudum dum dum..dekan ke mana apa kemana.memang masa tu frust menonggeng aku.semester 4 aku kejar balik pointer.even tak dapat dekan,tapi pointer naik balik.


Semester 5,paling bermakna buat aku.Allah izinkan aku sekali lagi untuk terima anugerah dekan ni.terasa berbaloi air mata aku,penat lelah aku masa semester 5.

super duper terima kasih buat semua lecturer,kawan-kawan yang tak kedekut ilmu dan masa untuk bantu aku dalam study.dan yang paling penting,mak dan abah.pembakar semangat nombor 1 aku...

No comments:

Post a Comment