Pengikut VVIP

Saturday 16 February 2013

dilemma lagi!

assalamualaikum..

selamat pagi..terima kasih sebab masih merajinkan jari jemari anda untuk click entri di belog buruk aku ni..hehe..

dihimpit dilemma lagi..
aduhai..ni lah akibatnya lepas di "brain" wash semalam..
disebabkan kerajinan diri dan kawan-kawan,pegi menyibuk kat karnival pengajian tinggi semalam..

hurm..
kalau sebelum ni aku dengan yakinnya buat keputusan untuk tak sambung degree and terus cari kerja,tapi hari ni,aku tiba-tiba dihimpit dilemma balik..kerja atau sambung degree..
bila lah episode dilemma ni nak abes..kalau buat drama kisah dilemma ni kompem rating paling rendah..haha :p

UNIKL
Hati aku berat kat UNIKL ni..mula-mula memang rasa tak berminat sebab 4 tahun tempoh belajar.
tapi,orang UNIKL tu cakap boleh transfer credit.so lebih kurang 3 tahun je la.
lepas tu dia brain wash aku lagi,
awak tu muda lagi.lebih baik sambung terus.nanti bila dah kerja,dah syok pegang duit,mesti dah malas nak sambung.nanti kalau dah kerja,nak gaji degree kan?

adui..macam mana ni..memang betul apa yang encik tu cakap.
apply je la dulu.nanti kalau dapat tawaran,buat keputusan.hehe..bole kot macam tu..hehe..
tak pun susah-susah sangat kawen je teros..haha..ok,joking.calon pun belum ada..ada hati nak kawen..poyo je..hehe..




No comments:

Post a Comment