Pengikut VVIP

Tuesday 5 February 2013

selamat datang , bicara cik pelangi ~

assalamualaikum..

akhirnya terwujud jugak belog baru aku ni buat tatapan bloggers semua.haha..ayat tak boleh blah..dan belog lama aku,pelangifyda.blogspot.com bakal dilenyapkan tak berapa lama lagi.
sebab?
biarlah aku sorang ja yang tahu.lagipun tak penting.

aku harap lepas aku buat belog baru ni,aku akan lebih aktif dalam erti kata lain lebih rajin la katakan..
belog baru,insyaAllah pengisiannya juga baru..
mungkin segala cerpen-cerpen hasil karya tak seberapa dari aku akan ditempekkan dalam belog aku ni.

Buat semua bloggers,kalau rasa berminat nk follow belog ni,anda teramatlah dialu-alukan,dan insyaAllah,A.S.A.P belog anda bakal mendapat follower baru,iaitu saya sendiri..hehe

setakat ni dulu,salam.

No comments:

Post a Comment