Pengikut VVIP

Tuesday 26 March 2013

UNIKL aku datang..

assalamualaikum..
macam dah lama ja aku tak update entri kat sini..
berhabuk bersaranghae sudah belog buruk aku ni..hehe..

UNIKL aku datang?
alhamdulillah.
Permohonan aku untuk masuk UNIKL dah diluluskan..
memandangkan aku memang tak apply langsung UPU,so UNIKL ni lah the only one yang jadi harapan aku..
mak dah bagi kebenaran,rasanya abah lagi tak ada masalah.
rasanya aku dah buat keputusan muktamad.
nak sambung degree kat UNIKL..

kalau dulu aku still main tarik tali nak sambung ke tak,tapi hari ni,aku rasa keputusan ni datang dari aku sendiri,tak ada sebarang paksaan dan muktamad,in shaa Allah..

cuma..hurm..jauh..
masa duk kat kedah ni pun asyik teringat kampung je,inikan pulak nak duk jauh nun di KL..mesti teringat family,kawan-kawan,dan Mr.Ehem2..
nak tak nak,aku kena terima la..huhu..
ni la peluang nak rasa macam berjauhan dengan insan-insan tersayang..

sekarang ni just tunggu nak hantar confirmation kat UNIKL..
kalau semua dah confirm,awal September ni register..
siap pitih la..huwaaaa...
memang sekarang ni dah kena fikir untuk kerja lepas habis praktikal ni..
harap-harap semuanya dipermudahkan Allah SWT..Amin...




No comments:

Post a Comment