Pengikut VVIP

Sunday 17 March 2013

batuk?kritikal kah aku?


assalamualaikum..

tajuk kat atas ni memang kritikal..huhu..

actually dah dekat dua minggu aku batuk-batuk ni.and the best part is,aku tak pernah makan ubat batuk sepanjang aku batuk ni.jumpa doktor?memang tak la..
bukan takut jumpa doktor,bukan susah makan ubat cuma aku malas..haha..actually takut la jugak nak pegi jumpa doktor ni.

dah lama pun aku tak pegi klinik.kalau demam,telan panadol acti-fast tu je.
so,agak keberatan la nak pegi klinik tu.cam seram je..hehe...

mula-mula batuk sikit-sikit je.Aku pun buat tak tahu je lah..Macam biasa..Sampai la pagi tadi.Aku batuk keluar kahak warna pelangi.Opss..Warna hijau ..
Risau terus aku.Kawan-kawan dah start pot pet pot pet suruh jumpa doktor and makan ubat.Aku senyum je lah..hehehe..nak buat macam mana,aku bukanlah penggemar ubat-ubatan yang pahit-tak-sedap tu...

tadi aku ada la buat research pasal jenis-jenis batuk ni.Batuk aku ni dah termasuk dalam kategori perlu jumpa doktor..huh..ok..kena jumpa doktor...T E R P A K S A...
Takut jugak aku,takut lain pulak penyakit yang datang sebab batuk ni.Lagipun kesian pulak kat housemate and officemate aku yang sakit telinga asyik dengar aku batuk je..
harap-harap aku sembuh cepat-cepat dari batuk ni..
doakan ye korang?
thanks..
okay,takat ni dulu..
thanks for reading this entri :)

No comments:

Post a Comment