Pengikut VVIP

Thursday 8 January 2015

2015, Sila Baik Dengan Saya ~


Assalamualaikum...

tudia! entri pertama untuk 2015. Dah masuk hari ke-8 baru tergerak hati nak update blog. Bukan senang makhluk ni nak update blog. Suka sangat biar blog ni bersarang. haha..

2015,
Oh tahun ni aku tak simpan azam. Tepat pukul 12.00 tengah malam, sambil menyaksikan bunga api yang ternyata jelas membazir, hati aku sebenarnya kosong. Apa yang nak aku azamkan? Aku tetap makhluk yang sama seperti tahun sebelumnya.
Nak perbaharui azam? Errr,, macam tak dah tak boleh percaya pada diri sendiri je? So, diam-diam sudah.. hehe

Azam memang tak ada. Tapi aku harap 2015 jadi tahun yang masyur untuk aku. Ceh.. Mana mai ayat masyur tu.. -_-
Sila baik dengan saya 2015.. Saya tak harap lebih, hanya harapkan yang terbaik bakal terukir dalam sejarah hidup saya. Mudah-mudahan.. Amin..

Sudah 23 tahun sudah usia.
tahun depan 24, then 25 then.. aduii.. cepat bebenor masa berlalu.. tak sempat nak celik oi!
Apa-apa pun Happy New Year !
Dah lama tak update blog rasa lemau semacam nak meroyan lebih-lebih.. Takat sini dulu..  ^_^

Adiosss ~

No comments:

Post a Comment