Pengikut VVIP

Friday 27 September 2013



assalamualaikum..

dah dekat seminggu kat KL,baru hari ni aku sempat nak update belog ni..

alhamdulillah..ramai kawan-kawan KPTM Alor Setar sambung degree kat KPTM KL ni ha..so agak happy la dapat study sama-sama dengan diorang lagi.




so far,aku still dalam proses untuk menyesuaikan diri dengan KL ni..
cuma keserabutan + kesesakan kat sini agak menyemputkan aku..haha..
that's why i love penang and alor setar more..

keadaan kat KPTM KL pun agak sesak sebab student ramai sangat-sangat..
tadi aku and kawan-kawan tak masuk kelas sebab tak jumpa kelas..aduhai..penat kot tawaf satu kptm tu..at last,balik cam tu je..stress betol!

harap-harap hari isnin nanti everything about class will be fine..huhu..

aku sedang menikmati pemandangan sekeliling..macam2 pemandangan dari sifat manusia..sangat mengujakan aku..huh!ini KL..jangan nak pelik sangat lah kalau nampak benda pelik-pelik...
semoga 2tahun setengah aku kat sini aku dapat timba pengalaman sebanyak yang boleh..dan yang penting niat aku yang satu..nak grad degree dengan result yang tak akan mengecewakan parent aku yang terlalu banyak berkorban demi aku ni..Semoga KL tak akan merubah siapa diri aku yang dulu dan aku tetap jadi fida yang sama macam dulu..akan selalu ingat pada asal usul aku....Inshaa Allah..

takat sini dulu..
nanti kita sembang lain ye..
thanks for reading..
love u guys :)
bye :)

No comments:

Post a Comment