Pengikut VVIP

Saturday 11 May 2013

bila hati tertempuh~

assalamualaikum..


sambil-sambil bersengkang mata siapkan final report ni,aku rasa aku perlu luahkan apa yang tersekat dalam hati aku ni..

Ya Allah.Aku terasa hati.Hati aku tertempuh sampai hilang selera aku malam ni.

Aku duduk termenung.Aku tilik satu persatu buruk baik aku..hurm..

aku tau..aku bukan gadis yang sempurna..bukan yang tak pernah buat salah,bukan yang tak pernah tercemar dengan dosa..

tapi aku tertanya-tanya jugak..

kenapa lah manusia ni cepat sangat menghukum.. hamburkan kata-kata yang terang-terangan menyakitkan hati aku..

teruk sangat kah aku..

mungkin lah..

aku terkilan..tersentap tangkai hati ni..
kenapa perlu malukan aku macam tu..

sumpah,sedih sangat rasa.
satu soalan aku.
teruk sangat ka perilaku aku selama ni di mata dia..

hurm..
tak pa lah..
mungkin Allah nak uji aku dengan semua ni..

#lega sudah luahkan.sekarang selera makin dah mai.lapaq lah pulak..huhu :'(


No comments:

Post a Comment